lördag 7 januari 2012

Tydligen reaktion

Jag antar att gubben läste föregående inlägg för idag kom han upp och sa inte ett ord till mig, försvann efter en stund och skickade sen ett sms att han sover hos sin mamma till på måndag. Inte för att det hjälper - ledigheten är redan förstörd, så det kvittar, men vill han sova där så är det okej med mig. Någon form av reaktion blev det på bloggen i alla fall...

Gjorde "kebab" förut (stekta små köttfärsplattor med massa kryddor i) och till det lite stekt potatis. Det blev gott och jag har så jag kan äta imorgon och kanske till en matlåda på måndag med.

Har börjat ta lite av proteinpulvret jag köpte på Apoteket. 93% protein, utan smak, så jag kan blanda det i vad jag vill, varmt som kallt. Får väl se om det hjälper viktminskningen nåt eller ej. Jag försöker äta så proteinrik kost som möjligt, men det kan nog inte skada att peta i sig lite extra nån gång ibland. Har inte tänkt att äta det varje dag, men några gånger per vecka i alla fall...

Känner mig handlingsförlamad och det enda jag kan tänka på är att snart är det måndag och vardag igen... Det suger! Jag hade behövt de här tre veckorna till vila, men nu blev det tyvärr inte så, så jag får väl hoppas på att tiden går snabbt och att det blir påsk fort så man får vara lite ledig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar