tisdag 23 augusti 2011

Ett foto i veckan och frukost

Nu har jag ätit min morgonshake. Har valt Noka choklad eftersom det är den måltidsersättningen som enligt mig smakar bäst och det är ju under en väldigt begränsad tid jag ska tvingas äta detta. Det är inte så mycket smaken, som konsistensen som är problemet för mig. Jag får kväljningar av den tjocka konsistensen, men försöker att äta det med sked istället för att dricka det, då känns det lite mer som konsistensen på yoghurt.

Har bestämt att ta ett foto i veckan för att se framstegen och viktminskningen... eller kanske ett par bilder i veckan. Tanken var först att jag skulle lägga ut dem här, men jag har inte bestämt mig helt än - fast i och för sig... vad spelar det för roll? Jag har den kropp jag har och det är inte mycket att göra nåt åt - det som ska hända nu är ju att det ska bli lite mindre kropp kvar i slutänden, så kanske bilder kommer här också. Se detta som en varning till er som är "äckelmagade" eller pryda ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar