måndag 29 augusti 2011

Inskrivningssamtal

Imorgon kväll åker jag till Göteborg för att bo en natt på hotell och tillbringa onsdagen med inskrivningssamtal, provtagning, träff med narkosläkare, dietist osv., för att åka tillbaka på onsdag eftermiddag/kväll.

Vågen visar ingen större skillnad och det stressar mig. Däremot visar måttbandet ganska betydande skillnad och jag hoppas det räcker även för läkaren. Annars har vi ett liiitet problem :(

Tror dessutom att mina arbetskamrater har smittat mig med en förkylning, men jag ska "mota Olle i grind". Det ska inte finnas hinder i vägen för min operation nu!

Imorgon åker jag inte till kontoret för jag har inte så mycket att göra ändå. Det är bättre jag är hemma och packar ihop det jag ska ha med mig - och min middag... Noka choklad. Sen ska jag vara fastande från midnatt inför provtagningen, men får väl ta med mig shakern och fixa en shake efter proverna är klara.

Aston Villa Hotell - hoppas innerligt det inte har något med sport att göra och att inte alla rum är inredda som fotbollsmål, omklädningsrum och sånt för då kommer jag förmodligen smälla av. Nyckeln ligger utlagd åt mig och min rumsnyckel ligger i receptionen med ett litet meddelande, OM hon som är hotellföreståndare inte är där - men hon trodde att hon skulle hunnit gå när jag kommer.

Ska bli intressant...

1 kommentar: