onsdag 12 september 2012

1 årsdag

Så, då var årsdagen här. Har tagit några tjockisbilder, så här dagen till ära... Från första till sista ser jag klar skillnad, men mellan mittenbilden och den sista ser jag inte lika mycket skillnad... eller jo, det gör jag nog egentligen, men mest mellan första och sista. 

Jag har gått ner 44 kg, tappat drygt 35 cm runt midjan och massa centimetrar runt om på andra ställen på kroppen. Det är en befrielse att de är väck och att jag idag kan köpa jeans i storlek 40 istället för 54. 

Magen är inte snygg, det är hudhäng och jag ser ut som jag har ett bildäck med pyspunka runt magen, men jag är nöjd!


Tog en påklädd bild också, bara för att ni ska få något att jämföra med och en tjockisbild från förr som jämförelse... Lite skillnad är det! Jag är nöjd! Ska bara lära mig att ha lite bättre hållning när jag går och står så jag inte ser ut som en halvtrött hösäck...




Lämnar er med en, också, nytagen bild... Där jag faktiskt tycker jag är riktigt snygg!

Foto: Peter Knutson




5 kommentarer:

  1. Vilken skillnad! Så himla bra jobbat, på bara ett år har du ju helt bytt kropp.

    SvaraRadera
  2. Wow, vad duktig du är, vilken enorm skillnad. Bra jobbat! :)

    SvaraRadera
  3. Du var fin innan och du är fin nu, tycker jag, men kul att du lyckats och att du känner dig finare! Kram (Om du har vägarna förbi du vet...)

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad! =) Gud så bra det måste kännas för dig! =) Och sista bilden var riktigt FIN! :) Kram/Therese.

    SvaraRadera