tisdag 18 september 2012

Air Wick Doftpinnar

Idag pep mobilen till med det bekanta och roliga ljudet som oftast betyder att jag har ett paket att hämta...

Schenker ville tala om för mig att jag var välkommen till Ica Maxi där de lämnat ett paket från Buzzador till mig. Så efter jobbet svängde jag in. Jag förstår inte - ALLTID när jag kommer dit är det sjukt lång kö och det verkar nästan som folk ska förklara sina världsproblem för det tar evigheter för varenda en känns det som...

Hem och öppna! Det var doftpinnarna från Air Wick. Ena sorten är redan öppnad... Cool Linen & White Lilac... Det är ingen skarp och övertagande doft. Jag känner den lite i bakgrunden och den är behaglig.

Självklart fick jag även prover att dela ut. Det är ju det som är meningen med Buzzador - att prata om produkter man provar och låta vänner och bekanta prova.


Vill du också bli Buzzador och prova spännande produkter - helt gratis? Klicka här...

4 kommentarer:

  1. Spännande!! Jag fick inte testa denna gång.... Om inte du?

    SvaraRadera
  2. Ska du med? http://phantazia.blogg.se/2012/september/bloggmingel-2012.html

    SvaraRadera
  3. sv - Hoppas hoppas... Jag har just anmält mig, som nr 5. De första 10n skulle vist få en hemlig överraskning också. =)

    Om du anmäler dig så skriv gärna att du vill dela rum med mig. Minns itt vilket namn jag skrev, tror de var mitt riktiga plus bloggen men de e ju bara å meddela Annika sen.

    Kommer du inte så slumpas jag med någon... Detta e för mig en liten belöning efter gbp och ett försök att göra ngt utan mannen....

    Om du ska med så berätta gärna om du tar bil/tåg eller vad du nu tar. Jag avvaktar lite med att boka resan. Tar jag tåg kommer jag fram strax efter 10, om jag åker till min bror dagen innan och sover där vill säga.

    SvaraRadera
  4. Rackarns då.... Då får jag hoppas lite extra då.. Men iom framförhållningen så finns de kAnske lite chans ändå...

    SvaraRadera