tisdag 4 september 2012

Buzzadorkampanj Air Wick

Har precis fått mail om att jag är uttagen till Buzzadors kampanj för Air Wick Doftpinnar!


Jag ska prova två dofter, Cool Linen och Midnight Blackberry och dela ut prover till släkt och vänner som vill testa. Det ska bli spännande eftersom jag tycker om när det doftar gott hemma, men tycker att många dofter är artificiella och inte alls luktar så gott när man väl tar det ur förpackningen. (Som tur är är ingen av oss doftallergiker, men förstår att detta inte passar för de som har allergier.)

Vill du testa? Eller varför inte själv bli Buzzador - det är gratis och du får testa roliga produkter som passar den profil du lägger upp... Klicka här för att bli Buzzador och ta del av spännande tester du också!

Ska jag kanske ha en utlottning här på bloggen när doftpinnarna dyker upp?

 

3 kommentarer:

  1. Kul! Ska också få buzza dessa doftpinnar. Ska bli spännande att se hur de doftar:) Fin blogg du har. Kram

    SvaraRadera
  2. Själv fick jag inte buzza det... Synd... Hade velat testa ju... Nåja...

    Av någon skul anledning så lyckas jag inte få min pressentation fullt uppdaterad (100) på buzzador sedan de gjorde om. Lyckas bara få 80%, faller på inbjudningar verkar det som... Tips?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror du måste bjuda in någon som sen accepterar och skapar sig en profil för att det ska hoppa till 100%. Jag tror i och för sig inte att det är det som gjort att du inte kom med, för jag tror inte jag har 100% heller och jag kom ju med...

      Radera