måndag 28 oktober 2013

Pinsamt

Har feber och en envis huvudvärk som inte vill ge sig. Bestämde när jag gick upp i morse att jag skulle åka till kontoret och hämta de papper som skulle till revisorn. 

Allt gick planenligt och jag stod och pratade med revisorn lite om ditt och datt när jag känner mig helt överväldigad av ett illamående och hur hela jag blir kall. Hör henne säga: "Du ser gråvit ut i ansiktet - är du okej?"

Pinsamt....

Nej, helt okej var jag inte, annars hade jag inte svimmat, behövt sitta med huvudet mellan benen och få lite vätska innan jag kunde åka därifrån. Valde att åka hem och vila. 

Pinsamt...

Fast det var värre när jag svimmade rakt över ett rullande rullband på en ICA-affär. Det skrämde kassörskan rätt bra och hon letade i panik efter en knapp att stänga av bandet med, samtidigt som folk bakom mig tog emot mig så jag inte skulle trilla i golvet och såg till att jag hamnade på en bänk där jag fick piggna till. 

Intressant, men detta tycker jag inte vi gör om imorgon - okej, kroppen? 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar