söndag 15 april 2012

Duktig liten tjockis

Idag har jag promenerat runt Vivallaringen två varv á 5 km, så en mil har jag gått idag. Vädret var jätteskönt och jag hade en ljudbok i lurarna. Jag hade kunnat gå ett varv till, men man ska ju inte överdriva heller...

Imorgon efter jobbet har jag tänkt ta en promenad igen, men då blir det nog ingen mil.

Planen för morgondagen ser ut så här:

Frukost - rostad macka med ost och varmrökt lax
Risifrutti hallon att ta med som mellanmål på jobbet.
Lunch - hoppas vi hittar på nåt på jobbet, för jag har ingen matlåda att ta med.
Banan till eftermiddagsmellanmål.
Promenad efter jobbet.
Potatis- & löksoppa till middag.
Vila och förbereda för tisdagens möte (som jag känner mig så otaggad för så det är helt sannslöst!).

Jag ser redan fram mot frukosten och hade jag tillräckligt med lax kvar skulle jag göra en sån macka att äta innan jag går och lägger mig strax, men det får bli en knäckemacka med kaviar istället. Jag behöver köpa nåt fläskkött imorgon också så jag kan göra Tepsi på tisdag när jag kommer hem, eller på onsdag. Auberginer, lök och tomat har jag redan så det är kött som saknas...

Nej, nu ska jag lägga mig och leta på en ny ljudbok till imorgon och drömma om frukosten...

Bild googlad - egen bild kommer när jag lagat.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar