måndag 30 april 2012

Buzzador-paket

Idag kom det paket från Buzzador till den här familjen. Ett väldigt generöst paket med Vanish i olika valörer och sorter. Vi ska nu alltså tvätta och ta bort fläckar från både kläder och möbler. Ska bli spännande att se om det fungerar så fantastiskt som reklamen säger. 


Förutom "fullsize"-produkterna som vi själva ska testa fick vi med 10 st påsar med Vanish Oxi Action att dela ut till vänner och bekanta. Det var ganska stora påsar och jag gissar att det nästan är lika mycket som i en burk man annars köper... 


Förutom Buzzadorpaketet fick jag idag de varor jag beställt från Yves Rocher. Så nu är det påfyllt med mina favoriter i hyllan igen (även om vissa i hushållet, läs maken, säger att det finns alldeles för mycket redan. Jag har målat naglarna och funderar på att ta ett varmt bad och mysa lite. 

Firar inte Valborg och jag känner inte kungen så nåt kalas är jag inte bjuden på. Lite käk och bad med nåt nytt luktagott kanske låter som en plan då...?

  

3 kommentarer:

  1. Men vad kul :) Jag får så sällan erbjudanden därifrån och när jag får det så kommer jag aldrig med haha :)

    SvaraRadera
  2. Sv; Go boken? Jag hänger inte riktigt med angående halsbandet som var gjort för mamma - barn. Lowa fick de i present när hon föddes. Halsbandet är köpt från nån butik på nätet.
    Ha De!

    SvaraRadera
  3. Åh det paketet hade varit riktigt välkommet här hemma, älskar deras spray!

    Sv: Ja men precis, fattar inte varför andra ska flyga på och kommentera så dryga saker.

    SvaraRadera