måndag 16 april 2012

Fruktar morgondagen

Lite väl dramatiskt kanske... men... jag ser inte fram mot morgondagen i alla fall. Ska på möte hos finansbolaget och det jag trodde skulle bli ett snabbt och enkelt möte kan nog ha blåsts upp till något mycket större och jag ska dit själv. Det suger! De försöker hitta fel i allt vi/jag gör känns det som, så man ser ju inte direkt fram mot det då.


Middagen blev Kyckling Tikka Masala och det smakade precis som jag hade tänkt mig. Potatis- & löksoppan jag hade planer på att göra var jag inte alls sugen på så jag ändrade mig och det blev ett lyckat val!


Hade fått en paketavi från posten om att jag hade två paket liggande där, så jag snörade på mig träningsskorna och trampade iväg till Ica Maxi som är vårt utlämningsställe. Snabbt och kvick gick det, med en viss rädsla för att den mycket mörka himlen skulle öppna sig rakt över mig och släppa loss värsta ovädret, men jag hann och fick med mig båda paketen på min promenad.

Det ena paketet innehöll en present och i det andra var det armband som jag beställt via eBay. 3 st för totalt 50:- inkl frakt och de jag tittat på här ligger på 699:-, vissa kan vara billigare på vissa butiker. Nöjd i alla fall!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar