tisdag 3 april 2012

Snart slut

... ja på jobbveckan alltså. Jag jobbar imorgon och eventuellt nån timme på torsdag sen är det påskledigt.

Har ju hunnit med att jobba en vecka efter "semestern" och jag måste erkänna att det är skönt att komma tillbaka och höra "Hej Hjärtat!!! Va' skönt att du är tillbaka. Jag har saknat dig! Ska vi åka och hämta bil tillsammans snart?"

Det är nästan lika bra som när man var liten och nån frågade "Vill du leka med mig?"...

Igår och idag har jag känt mig lite extra uppsvälld och jag hoppas att det försvinner med hjälp av lite Lactulos som jag tog nyss. Det är inte så det syns men det känns - inte gör ont, utan bara som jag är full med gas. Trevligt va'?! Lite skitsnack så här på kvällskvisten...

På torsdag ska dietisten ringa upp mig om provsvaren och som 6 månaders uppföljning på operationen. Får se om jag får godkänt eller ej...

Nu ska jag bada klart och sen lägga mig i soffan. Jag borde införskaffa en vårjacka och provade en på Kappahl i storlek 36/38 som faktiskt passade men snålheten tog över och den fick hänga kvar i butiken, men ändå, storlek 36/38!!!??! Skit samma om storlekarna blivit större eller den var felmärkt - den passade!

Tjipp och hajk!

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur du menar, jag tar fortfarande kläder i min "gamla" storlek när jag är och handlar. Och blir givetvis jätteförvånad när de sitter som tält.. :P

    SvaraRadera