tisdag 17 april 2012

Katastrof "möte" & Bröllopsdag

Som jag trodde var mötet inget att se fram mot... Det var inte ens värt att vara!

2,5 timme enkel resa för 10 minuter möte och inte ett ljud om de jag var ditkallad för "det tänkte vi maila dig sen". Bara klagomål och saker som inte berörde mig - fullkomligt meningslöst och slöseri med min tid. En hel arbetsdag gick till slippo samt att chefen fick betala resa fram och tillbaka och mat. Respektlöst!

Nästa gång, om det nu blir nån, tackar jag vänligt men bestämt nej och föreslår att det tas per telefon eller mail istället - mer kostnadseffektivt och även arbetseffektivt.

Nu tänker jag gå och lägga mig! Ska bjuda arbetskamraterna på hemgjord kebab imorgon.

Fick en ring till från gubben idag eftersom vi har bröllopsdag...

Den lite "vågiga" ringen på långfingret fick jag idag. De andra är tidigare gåvor... 

  

1 kommentar:

  1. Wow! Vilken fin ring du fick, ja alla du har på dig är ju jättefina =) Vad var det för ett möte du var på?

    SvaraRadera