fredag 6 april 2012

Glad påsk, eller nåt...?

Det är påsk, men vem bryr sig...? Det enda jag ser som viktigt är att jag är ledig lite mer än två dagar - så får det vara vilken helg det vill.

Idag har jag packat bilen full med saker efter min moster som ska med till mamma imorgon. Vi åker mot bageriet först så jag kan jobba lite och sen vidare mot mamma där vi ska äta, sova över och äta igen. Förhoppningsvis kommer bröder med familjer dit och tillbringar dagen med oss.

Jag ska självklart vara jobbig och ha en kamera framför ansiktet mest hela tiden. Vill ta nya bilder på syskonbarn och syskonbarnbarn - kanske något på syskonen också...vem vet?

Tog nya bilder idag, med en pissig mobilkamera så kvalitén är usel, men ändå... Hyllan krymper inte i samma takt som resten av kroppen så kläder sitter inte bra för att jag måste gå upp i storlek på grund av boobisarna... Vill ju kunna använda klänningarna jag köpt bland annat, men när de bara går att knäppa upp till hyllan börjar så sitter de ju inte särskilt snyggt...

Nyduschad, trött och osminkad... så ja, jag vet att jag ser halvdöd ut.

  

1 kommentar: