fredag 29 juni 2012

Go'natt världen

Är trött och ska gå och lägga mig, men först tänkte jag lägga upp ett litet kort inlägg.

Jag behöll klänningen på en dag till, men idag blev det jeggings och tshirt, fast med ett par nya och väldigt röda kilklackade sandaler. Ganska höga, men väldigt bekväma. Så även om jag gick tillbaka till "mjuka byxor" så blev det lite uppsnofsat med skor som till och med Dorothy i Oz skulle kunna klicka mot varandra för att komma tillbaka till Kansas med.


Efter några timmars jobb åkte jag till Systembolaget och hämtade ut min beställning. Den var ju fullkomligt onödig, men cool! Nu kan vi leka Hamlet hemma varje dag om vi vill... "Att vara eller inte vara..." Var ju bara tvungen att rycka fram kameran och ta några bilder, med och utan fototältet.

 

Sen fick jag för mig (jag får massa galna idéer på kvällarna när jag börjar bli trött), att jag skulle locka håret, prova lite kläder och ta lite bilder. Bilderna blev det inte så mycket av eftersom jag inte orkade ta fram stativet, fjärrkontrollen eller vänta tills gubben kom hem och kunde hjälpa mig, men en ansiktsbild blev det i alla fall. Måste komma ihåg att sätta kameran på laddning så jag kan ha den med mig imorgon när vi ska på kalas!


Och med det önskar jag Er en god natt och på återseende en annan dag!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar