lördag 16 juni 2012

Två år och en hals

Idag hade vi finbesök från Stockholm, tyvärr blev det en snabbvisit då mannen i familjen skulle jobba imorgon och de var tvungna att åka hemåt relativt tidigt. Vi hann i alla fall äta lunch, fika och sitta och prata en stund (läs några timmar) tillsammans. Vädret hann ändras från fullkommligt ösregn till sol och klarblå himmel. Jordgubbar åts och kramar utdelades flitigt...

Vi tog en mobilbild tillsammans och jag kom sen ihåg att vi hade en annan bild tillsammans som vi tog på en festlighet för nästan två år sen. Satte ihop bilderna och jämförde... Jag visste att jag var tjockis, men det ser helt galet ut, tycker jag, och till och med en blind borde se skillnaden mellan bilderna!

Jag har på de två åren fått en hals, ansiktet har gått från klotrunt till lite mer oval form och jag är inte längre bred som en ladugårdsdörr... Det slår mig även att jag är ganska lik min mamma nu, men det vet ju inte ni så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar