tisdag 26 juni 2012

Räkna med regn

Idag har inte varit någon bra/trevlig dag av anledningar jag inte gå in på just nu... men det som hänt kan komma att påverka bloggviljan ett tag framöver och här skulle verkligen Blogger/Blogspot ta fram en funktion med möjligheten att lösenordsskydda inlägg. Vet ju inte ens om det ligger i deras "att göra-hög".

Annars måste jag byta, men till vad??! Blogg.se suger tydligen hästpung så jag får forska vidare. Får väl i värsta g fall skaka liv i min egen domän...

Har utöver det jobbiga varit med om något, för mig, traumatiskt. När jag klev ut från toan in i hallen kom det en stor j-la spindel och sprang över golvet. Ropade lite väl valda fraser, väckte gubben som riddaren i "kejsarens nya kläder" kom till undsättning och spindeln fick både en dos hårspray och Anticex Anti-Sekt (roligaste namnet på ett utrotningsmedel eftersom det inte står Antisekt utan Anti Sekt - perfekt när Jehovas Vittnen kommer också antar jag) och då blev den lättare att ha ihjäl. Maken fick sen köra över och mosa den innan han spolade ner besten under bevakning av mig....

1 kommentar:

  1. Wordpress borde passa dig. =) Kika på det om inte annat. Där är det tydligen rätt lätt att låsa de inlägg man vill och det kan ju vara skönt att inte behöva ha flera bloggar.

    Vill du berätta vad som hänt? Du kan göra det via mail om du vill. *kram*

    SvaraRadera