lördag 2 juni 2012

Jäkla flängande

Igår var jag i Karlstad och Grums... tillbaka till Örebro. Idag var jag i Karlstad... tillbaka till Örebro. Imorgon ska jag till Knutby utanför Uppsala... tillbaka till Örebro. På måndag ska jag jobba i Odensbacken, sen hem och packa för att åka och jobba i Karlstad en vecka från och med tisdag. Sen hinner jag hem till Örebro och vända för att åka till Munkfors på student, hem till Örebro och sova en natt för att på nytt åka till Karlstad och jobba - sen tror jag, ta mig tusan, att jag ska strejka ett tag och inte åka nånstans!

Förstår väl att det inte kommer bli som jag tänkt med strejkandet, men drömma får man väl?

Turen imorgon är viktig i alla fall och kan inte ställas in. Jag ska åka till min mosters man (lilla moster gick bort i januari). Han hade tänkt åka hit till oss, men eftersom han inte är helt kry vill jag inte att han ska åka så långt och länge, då är det bättre att jag far. Ska hämta lite saker, äta något tillsammans, titta igenom några grejer och fika innan jag vänder hem mot Örebro igen.

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig - imorgon ska jag försöka uppdatera mig på diverse bloggar och kanske svara på en utmaning jag fått...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar