tisdag 5 juni 2012

Ny kamera

Idag har jag blivit stolt ägare till en Canon Eos 550D med ett 18-55 mm objektiv och ett 75-300 mm objektiv! Tack snälle, älskade man för den!! Min gamla trotjänare Canon Eos 1000D är redan utlagd på Blocket till försäljning med alla filter och sånt jag har till den. Hoppas få den såld relativt snabbt...

Imorgon packar jag in mig med alla saker i bilen och far mot Karlstad för en veckas bagerijobb... Mitt ordinarie jobb är ju relativt fritt och ganska plättlätt, så jag kommer förmodligen vara halvdöd efter den här veckan, med fasta tider, mycket stående jobb, på alla guds tänkbara tider på dygnet. Och samtidigt ska jag sköta mitt ordinarie jobb, fast från annan ort. Det blir spännande...

Jag har förresten redan beställt nya filter till nya kameran. De jag hade var fel diameter, så nu är en ny laddning på väg och sen kan jag nog vara nöjd ett tag... kanske...


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar