lördag 9 juni 2012

Lever - men jobbar

Det har varit lite tyst här ett par dagar nu för att jag jobbar 200%... MINST! Jag är inte van att jobba så här "hårt" och det tar lite på krafterna. Mitt ordinarie jobb kan ibland tyckas lite "glassigt", men nu får jag verkligen visa att jag kan.

Uppe innan tuppen och i säng efter solnedgången. På fötterna mest hela dagen och ryggen börjar tala om att detta är ovant och att den helst vill lägga sig i horisontalläge... och dagarna består av tårtor, bakelser och annat gott.


Har även hunnit med att titta på en fotbollsmatch... fråga mig inte mellan vilka eller vad det blev, men min systerson var med. Har suttit nere vid Torptjärn och tittat över tjänet mot mitt barndomshem och jag kan inte låta bli att tycka att det är synd och skam att huset idag agerar sommarstuga åt någon excentrisk amerikanska. Ett sånt hus är till för liv och rörelse året runt!


 Blev bara ett snabbt, kort, litet inlägg för att tala om att jag fortfarande lever - nästan i alla fall...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar