onsdag 9 maj 2012

Ååhhhhhhh

Jag har ingen lust!! ...med nånting!! Jag vill bara lägga mig och sova! Sova bort flera dagar. Ladda upp kroppens energi.

Sa till och med nej till att åka med och hämta bil idag för jag kände att jag verkligen inte orkar köra massa mil i nån, säkert, äcklig bil. Bilen vi hämtade igår var så snuskig och mina kläder luktade så mycket apa när jag kom hem så det var helt sannslöst... men då såg gården och huset ut som något hämtat ur "Maniska samlare" också och den som haft bilen hade askat överallt i bilen, kört runt med något hårigt djur och både såg hemsk ut själv och luktade fruktansvärt illa. Nästan så man skulle kontakta både Social- och Hälsonämnden i kommunen där vi hämtade för att påtala problemet, om de inte redan vet om det.

Nu har jag fått beklaga mig lite... trodde det skulle kännas bättre då, men det kanske är en fördröjd effekt? Tror jag ska åka hem... lunchen är över och glassen är slut!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar