fredag 4 maj 2012

Trötthetsfunderationer

När jag blir trött vandrar tankarna oftast iväg i de mest omöjliga banor. Idag har jag kommit på att vänster sida av min kropp är missbildad. Allt på vänster sida gör mer ont. Allt på vänster sida ser konstigare ut än på höger. Jag har ett glapp i ögonfransraden på vänster öga så det ser ut som jag saknar några ögonfransar. Deformiteten i käken är större på vänster insida än högra. Vänster höft gör alltid ondare än högra. Håret på vänstra halvan av huvudet är tunnare än högra. Jag ser sämre på vänster öga. Jag kom helt enkelt på en massa saker som är fel på min vänstra sida av kroppen...

Vandrar aldrig era tankar iväg i konstiga banor nån gång, eller är det bara jag?

Idag har jag massa huvudvärk och är trött. Tog en tidig dag från jobbet, åkte hem, la ihop en kalopsliknande köttgryta på spisen och ett varmt bad till mig. Imorgon ska jag till bageriet och jobba en liten stund och sen... kanske... kanske... jag får stifta en ny bekantskap.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar