måndag 21 maj 2012

Startade på 119,9 kg och idag på kvällen stannade vågen på 81,7 kg... det är alltså en viktminskning på 38,2 kg hittills. Hoppas att det inte stannat av riktigt än, men det återstår att se. 



Trött, fryser och svettas om vartannat, magen har kukat ur lite så jag plumsade ner i ett varmt bad, men har ätit lite skorpor och risifrutti nu på kvällen. Har blandat smet till Italienska köttbullar i alla fall, men vet inte om jag orkar göra dem idag och det gör inget om smeten får götta till sig till imorgon, kryddorna får mer fart då. 

  

3 kommentarer:

  1. Wow... Grattis! Själv hoppas jag att jag kommer ned till din "startvikt" :-)

    Jag har utmanat dig. =) Du hittar utmaningen här: http://phantazia.blogg.se/2012/may/utmanad-utmanar-vidare.html

    SvaraRadera
  2. sv - Han är hemma nu och det är bättre. De hittade en njursten på 2mm som vandrat under dagen och trol kommer ut den naturliga vägen.

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig! Tror du fixar resten men även om det inte kommer gå lika fort. förresten har du varit och spanat in Itrim? jag kan varmt rekommendera det om inte annat. :) Nä nu blir det frulle här och lite make upp innan jag tar stavarna och traskar uppöver. hade fint idag. Kram.

    SvaraRadera