måndag 7 maj 2012

Mitt kontor luktar inte fis

Idag när jag kom till jobbet stod det en liten låda med parfymer i på mitt bord, Cotton Musk, Musk Patchouli och Lovely. Dessa har kommit med personlig leverans från Paris och är till både mig och min syster.

Var tvungen att testa om de fortfarande luktar så gott som vi mindes att de gjorde och även testa den nya "Lovely". De doftar FANTASTISKT!! Och mitt kontor luktar inte fis idag och kommer killarna in hit får de lämna sina rumor utanför så de inte förpestar luften!

Med i paketet fanns även prover på andra parfymer och en present från Ulric De Varens som tack för att vi beställde och fixade med leveransadress i Frankrike trots att det skulle till Sverige. Jag fick ett kit med ögonskuggor och ett kit med rouge. Alltid trevligt! Jag är rätt säker på att vi/jag kommer beställa fler gånger. Särskilt eftersom jag bara beställde en av min flaska och bara en Lovely för att testa. Syrran var lite mer förutseende och valde att köpa 3 flaskor på direkten.

Det luktar verkligen ljuvligt här nu!! Tänk om det fanns luktinternet så ni kunde få känna... Mmmmmmmm....



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar