tisdag 15 maj 2012

A Day

Har precis laddat upp mina bidrag till aday.org - ett världsomspännande fotoprojekt som ska dokumentera 15 maj 2012 runt om i världen. Har fotat min dag på jobbet, på stan, hemma, ute, inne, beskrivit och laddat upp. Inte för att jag tror att jag kommer komma med i boken som sen ska bli resultatet av projektet, men det är ändå roligt att vara med och ta bilder med ett syfte och inte bara för att det är roligt.

Hade tänkt att jag skulle satsa på ett nytt kamerahus när skatteåterbäringen kommer, men tror jag skippar den idén och nöjer mig med det jag har ett år till. Kan skaffa ett objektiv till istället för min kamera är faktiskt bra även om jag tycker om att byta upp mig... pengarna får gå till ett annat "projekt" istället.

Ser fram mot att det bara är en arbetsdag kvar och sen 4 dagars ledighet, förutom att jag ska till bageriet på lördag då, vill säga... men det är mer roligt än jobb.

Lägg märke till vad någon skrivit i smutsen på rutan

  
 

1 kommentar: