onsdag 30 maj 2012

Onödigt inköp

Fick idag, som alla andra dagar, mitt nyhetsbrev från Vinguiden. Idag var det ett tips som jag, av någon outgrundlig anledning, hade svårt att motstå. Vi dricker inte alkohol, särskilt inte starksprit, men flaskan var så galet cool att det kliade länge i "beställar-fingret".

Konsulterade och visade flaskan för maken som också tyckte den var häftig, men inte riktigt såg meningen med att köpa den. Vi nyttjar inte innehållet och har ingen att bjuda det till heller riktigt. Till slut blev i alla fall shoppinggalningen i mig för het på gröten och en beställning till Systembolaget gjordes. Den bör komma inom 10 dagar.

Dyrt och onödigt inköp, men jag är ändå sjukligt nöjd och förväntansfull!

Crystal Head Vodka Limited Edition

  

1 kommentar:

  1. Haha!! Ja där ser man. Flaskan skulle jag inte säga nej till men både priset och innehåller får mig att backa. =)

    SvaraRadera