tisdag 12 mars 2013

Jante kan dra, åt...!

Idag var en sån där bra dag! En sån dag då jag vaknade utvilad, kunde göra mig i ordning i lugn och ro, hade tid att lägga lite extra energi på sminkningen och prova de nya byxorna och tröjan jag köpte igår. En sån dag då jag känner mig snygg!


Jag trotsar Jante-lagen och säger att jag är snygg!


Åkte på möte och åt lunch med en uppdragsgivare... God lunch på "Kungsgatan 1" - Mozzarellafylld fläsknoisette med vitlöksrostade potatisar, grönsaker och timjan och rödvinssky.

Gick till Katarinas Presenter och köpte ett Yankee Candle. Hem och packade lite paket som lämnades in på Ica Maxi. Vidare med maken till EM Möbler för lite Wrapping. Lidl, så vi fick fylla på förråden och sen hem.


På EM blev det bland annat en glasburk med lock som det står "Chocolate" på och för att få användning för den gjorde jag chokladpraliner när vi kom hem. 40% choklad fylld med nougat och hela hasselnötter, toppade med vit och mörk choklad. Har inte smakat på dem än, men de ser okej ut...


Nu är det Cityakuten på TNT och sen sängen. Imorgon är en ny dag där Jante förhoppningsvis fortsätter gömma sig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar