tisdag 19 mars 2013

Noll lust!

Idag är en sån där dag... en sån där dag, då man inte kommer sig för att göra någonting alls. Alla på jobbet verkar ha en sån dag idag. När jag vaknade låg jag kvar och tittade på kläderna och funderade på om det inte skulle vara trevligare att sätta på sig den lila one piecen och skrota runt hemma istället för att duscha och åka till jobbet.

Det hade jag nog kunnat göra utan att skämmas, för här händer inte mycket...

Vi började med fika i ca 1 timme, sen ringde jag ett samtal innan det blev semlepaus i ytterligare 30 minuter. Vi kom överens om att vi kanske borde, åtminstone, sätta oss på respektive kontor och se arbetssamma ut och sen blev det lunch.

Chefen är här och det är han som försöker komma på allt möjligt annat, än att jobba idag, så det är inte så att "när katten är borta...". Arbetsmoralen är allmänt låg idag hos alla. Det är kyligt. Vi vill åka hem... och gör det nog inom kort också. Vi har lite godisstund först bara... (jag har rostade solrosfrön)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar