fredag 1 mars 2013

Tål att sägas igen...

Jag ÄLSKAR Wrapp!!!

Det kan sägas om och om igen - jag ÄLSKAR wrapp!

Idag har vi wrappat igen... EM Möbler, Hemtex, Lindex och Smartgirl.

På EM Möbler blev det 5 st små ugnsformar (vi köpte 7 st men 5 st var gratis).

På Hemtex blev det två små ljusstakar och två påsar ljus till dem.

Lindex bjöd på två ögonskuggor och två burkar med nagellacksporttagningspads (fantastiskt långt ord det blev).

Smartgirl levererade idag en mössa och två förpackningar med armband.

Jag passar på att wrappa när det är rea så jag får extra mycket gratis *ler*





  

2 kommentarer:

  1. åååh vilka fynd du gjort :)

    SvaraRadera
  2. Åhh!! De dära formarna från EM älskar jag. Har inte sett några sådanna hos oss tyvärr! Men nu har jag slut på roliga wrapps tyvärr så bara vänta på att de skall bli möjligt att få dem igen...

    SvaraRadera