torsdag 22 december 2011

Ändrade planer, men fortfarande en chokladkaka

Nu ska vi tydligen inte alls åka till min syster på julafton... *irritation* Jag är en sån person som vill ha klara besked och kunna planera, inte sistaminuten-ändra till nåt annat, om jag inte är förberedd på det (igen lite Aspergertendenser kanske...).

Svärmor har i alla fall ändrat sig och då vill inte gubben heller åka för han vill inte lämna sin mamma ensam hemma och jag är sur på honom sen tidigare och skiter just nu i vilket - bara de bestämmer sig!

Detta strulade till planerna jag hade, men mintchokladtårtan gör jag i alla fall... får väl åka till jobbet med den imorgon istället. Alla kommer antagligen att vara där och pyssla julklappar ändå och då kan de behöva lite sockerkick för att få lite fart på julklappsstugan...

Den ser inte jätteäcklig ut, eller hur? Står i kylen efter en tur på köksbordet för lite fotosession...

1 kommentar:

  1. Uff! Skulle jag ställas inför det dilemmat skulle jag ställa in julen helt och hållet. Gillar inte alls sådanna förändringar.

    SvaraRadera