söndag 18 december 2011

Fjärde advent

Idag har jag inte gjort mycket alls... Var iväg och postade julklappspåsen till vinnaren, la på lite annan post och åkte sen förbi Citygross för att handla lite innan jag åkte hem. 

Jag har misstänkt ett tag att jag får i mig för lite proteiner så idag har jag gjort en bönsallad (bönor=proteiner), stekt kött jag la i marinad igår (kött=proteiner) och till det hade jag lite keso (keso=proteiner). Morgondagens lunchlåda ser ut på samma sätt och till middag gör jag kanske lite kycklingfilé för att ha till resterna av bönsalladen. Ska bli spännande att se om det får fart på vågen på nåt sätt...

Nu ska jag strax gå och sova, men önskar er alla en trevlig fjärde advent och en härlig vecka!


3 kommentarer:

  1. Hur kom du fram till den misstanken?

    SvaraRadera
  2. Nu är tävlingen om en hemlig goodiebag avslutad och vinnaren utsedd. Titta i min blogg om det blev du. Om det inte var du så blir det flera chanser att tävla hos mig så ge inte upp.

    SvaraRadera
  3. *ler* Ja då får jag säga grattis igen =) Tack för att jag fick adressen snabbt. Paketet är klart och jag har som mål att posta det idag.

    SvaraRadera