måndag 26 december 2011

Privat blogg

Jag tror jag ska skapa mig en låst/privat blogg, där jag kan skriva av mig allt jag inte tycker jag kan skriva här... som till exempel varför jag tycker att slutet av året, julen och förmodligen nyårsafton borde gå till historien som värsta någonsin!

Hittar dock inte hur jag kan lösenordsskydda separata inlägg i Blogger, förmodligen går inte det, som så mycket annat som jag tycker saknas i det här gränssnittet... överväger faktiskt att flytta bloggen helt och hållet någon annanstans - då det finns sidor som har de funktioner jag anser saknas här.

Humöret är uruselt! Viljan att göra något saknas helt! Eller inte helt, jag skulle vilja åka bort och bara vara för mig själv ett tag, tänka igenom saker och ting...

1 kommentar:

  1. Vet att det går att lösenordsskydda vissa inlägg med wordpress. Fast själv föredrar jag blogg.se där man kan ha flera bloggar med olika adresser under en och samma inloggning, men där måste man välja om bloggen/bloggarna skall vara öppen eller låst. Det går att ha en öppen och en låst. Men vill du bara låsa vissa inlägg rekommenderar jag wordpress.

    Ojoj... Vill du berätta vet du var jag finns och du kan skicka privat mejl. Vill du inte är det ok, ditt val. Oavsett får du en kram av mig för det verkar som om du behöver det.

    Vi kom hem idag.

    SvaraRadera