torsdag 29 december 2011

Det tog tid, men sen...

Överraskningen jag hade till en bloggare/bloggläsare kom, efter lite om och med, fram till mottagaren igår och hon blev glad över påhittet... De små tomtarna jag köpte till mig själv hittade jag två par till av och ett par fick mamma och ett par skickades till Hillsmother. Hon kom också ihåg dessa från barndomen och nu har hon också ett par igen... Hennes tomtar hade varit ute på äventyr i Postens stora värld innan de kom fram, förmodligen hade de utforskat både sorteringsmaskiner och löpande band innan de kom till rätta.

Idag ska jag nog inte göra något särskilt. Sitter i soffan och ser på Ronja Rövardotter nu och ska fixa lite jobbärenden via datorn sen, men i övrigt blir det nog inte mycket mer än så... Måste komma på nån proteinrik mat till lunch och middag. Frukosten blev kvarg med hallon, färsk ananas och passionsfrukt.


Dessa är mina, men likadana fick Hillsmother

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar