tisdag 6 december 2011

Tävla om en julklapp

Tävling pågår 6/12 - 16/12!!

Det närmar sig jul och jag vill därför dela med mig till er läsare, 
så ni har nu möjligheten att vinna en julklappspåse med hemligt
innehåll... men jag kan avslöja att det är fyra paket i påsen...

Det enda du behöver göra för att delta är att tipsa om tävlingen
i din blogg eller på Facebook... och givetvis lämna en kommentar 
att du deltar här, med din mailadress så jag kan komma i kontakt
med dig om du skulle vinna, och en länk dit du tipsat om tävlingen. 

God tur, och var inte fega att delta!


1 kommentar:

  1. Klart som sjuttsiken att jag är med och tävlar här. Med dig vet man ju aldrig ad för spännande som kan dyka upp. =) Jag är med.

    Tipsar om tävlingen här: http://phantazia.blogg.se/2011/december/tavlar-om-en-julklappspase.html

    Vinner jag vet du hur du kan kontakta mig.

    SvaraRadera