fredag 2 december 2011

Bilder på kappan

Åkte sent till jobbet idag och var inte på plats förrän en stund efter lunch, men kom å andra sidan hem närmare 19.30 så det jämnar väl ut sig kan man tro... 

Är ensam hemma med katterna nu och funderade på vad jag skulle äta på väg hem... Att åka och köpa irakisk kebab for genom huvudet ganska många gånger, men det slutade med att det blev kokt potatis, stekt fisk, Hollandaisesås och ärtor. Var kanske inte det godaste jag ätit, men det var mat i alla fall.


Här kommer några bilder på kappan jag köpte på utförsäljningen. Ord. pris 1399:- och jag betalade 100:- Den är i jättefint svart tyg, sydd med ballongkjol nedtill och har en "rödluvan"-luva man kan ta upp om man vill. Ärmarna är inte raka vid handlederna utan lite spetsigt sydda i ena kanten. Ska ta med den till mamma imorgon och se om hon vill ha den, för den kommer snart vara för stor för mig och jag tror hon kan gilla den också.

Dags att softa i soffan...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar