lördag 17 december 2011

Klubb för inbördes beundran - inget för mig!

Så! Nu har jag raderat eventuella bilder som finns postade från mig, de inlägg jag hittat gjorda av mig i egna eller andras trådar i forumet det blev sånt rabalder i igår...

Jag valde, efter att det hela spårat ur, att ta bort mitt inlägg, men det var tydligen inte heller bra och det resulterade bara i ännu argare och ännu mer upprörda svar och påhopp, så nu har jag bestämt att en klubb för inbördes beundran där man bara får hålla med, vara ja-sägare och klappa varandra på ryggen, inte är något för mig och jag har därför självmant valt att utgå.

Får se om det resulterar i något skvaller och skitsnack från övriga medlemmar eller några oseriösa mail till mig... Får vara vilket som nu, för nån sån "fjortis-mentalitet" är jag inte intresserad av, min energi och tid räcker helt enkelt inte till för att orka med det.

Tack och go'natt!

3 kommentarer:

  1. Vill du hjälpa mig med en sak? Du har mig ju länkad från din blogg, kan du tänka dig att byta minn "länknamn" till "Aspiga Celine Naminah" i stället?

    SvaraRadera
  2. Så trist det låter då jag läser ovan. Vilket ställe var det?

    sv - Tack underbara fina du för att du ändrade. =)

    SvaraRadera