lördag 10 mars 2012

Hämtat ut paket

Igår kom det två avier... jag hade två paket att hämta ut på posten! Hann dock inte igår så det blev gjort idag på morgonen innan jag åkte och jobbade. 

Det första paketet innehöll Buzzador-prover på Dove Nourishing Oil Care balsam. Det ska jag prova imorgon. Det låg även med ett långt brev och sånt uppskattas alltid mycket. Jag har av någon underlig anledning en förkärlek för handskrivna, snigelpostade brev... det visar liksom att personen tagit sig tid. 

Tack B3tty!


Det andra paketet var från Buzzador och innehöll prover på Oreo-kakor som jag ska buzza om. Detta kommer det dock ett eget inlägg om vid senare tillfälle. 


Imorgon, ganska tidigt på morgonen, åker vi till Uppsala för att träffa min mosters man. Jag har gjort kålpudding till honom, men vi ska gå ut och äta imorgon - på kinarestaurang med buffé har han bestämt, så kålpuddingen får han stoppa i frysen och äta av nån annan dag. Ska bli skönt att träffa honom faktiskt. Det är snart två månader sen min moster gick bort och han har inte velat träffa någon, så vi har bara haft telefonkontakt, men nu bad han själv om att vi skulle komma - så det är klart vi gör! Det måste bli ensamt efter 48 år tillsammans och när man som de, inte fått några barn. 

Nu är det dags för en stor, stark isvatten - skål på er!

  

1 kommentar: