lördag 3 mars 2012

Långhornig biff

Idag packade vi in oss i bilen och tog en tur till Karlstad. Jag skulle gå på utförsäljning och sen skulle vi äta på Texas Longhorn...

Vi kom fram till utförsäljningen strax innan de öppnade och kön var helt sinnessjukt lång. Valde att inte ställa mig i den utan väntade tills de öppnade och klev in i kön när hälften kommit in. Hittade en skinnväska, två par byxor, två tunikor, en topp, en bh, en tjock gosig tröja och en cardigan - allt nytt och i storlek 42/44. Pris för allt, inkl skinnväskan: 410:-

Som hittat!

Efter det fick vi fördriva tiden ungefär två timmar innan Texas öppnade, så det blev en fika på Mitt i City-gallerian (ett ställe som är sjukt tråkigt om ni frågar mig) och en tur runt på Hammarö.

Väl på Texas blev det varsin portion New York Cut Striploin med majskolv, sallad och pommes, men jag orkade inte mer än kanske halva min portion och fick resten i en "doggy-bag", men det var köttfest utan dess like!






Nu sitter jag och väntar på att chokladpuddingen jag vispat ihop ska "pudda" till sig innan vi ska mumsa lite efterrätt. Ikväll blir det inte Schlagerfestival i det här hemmet i alla fall - om någon undrade!

  

1 kommentar:

  1. Du borde ju satt dreggelvarning på detta inlägg. Bara bilderna får det ju att vattnas för mig. Texten tar jag tag i senare.

    Sv - Tack för ditt svar om älvor/änglar.

    SvaraRadera