fredag 16 mars 2012

Jag är blond men inte utomjording

Vi började dagen med färskt bröd följt av en tur till Family Mall. Folk tittade naturligtvis på utlänningen.

Vi skjutsade hem gubben och svärmors syster och sen fortsatte svärmor och jag till bazaren där det var 99% män och alla stannade upp för att kolla på det blonda undret som letat sig dit. Svärmor blev till slut arg och sa till några på ett sätt som bara min svärmor kan.

En tur hem med taxi och sen ut med gubbens kusin för att äta fisk på restaurang. (Den föll mig inte riktigt i smaken efter som den smakade lite som ett akvariefilter luktar.)



Nu är klockan 23:30 här och vi har precis kommit hem från Maidji Mall. Det är inte tillåtet med kniv och skjutvapen i köpcentrumen här, enligt skyltarna vid ingången.


  

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder men kanske lite stora för din design. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får fixa med bilderna när jag är hemma eftersom jag bara surfar med iPhonen och inte kan ställa in allt då. Bilderna är bara från mobilen också - riktiga kommer sen.

      Radera