söndag 4 mars 2012

Många "måsten" och "borden"

Usch! Gillar inte dagar som den här... Söndagar ska man bara få ligga på soffan och inget göra ett dugg - mer än att kanske ha ångest för att timmarna närmar sig måndagen med stormsteg.

Jag måste laga mat, men har ingen inspiration alls idag. Jag borde städa klart, men blev så förbannad när jag kraftfullt körde in nageln i vattenledningen till duschen så nageln sprack och inte gick att "amputera tillbaka" (jo, jag är fullt medveten om att man inte amputerar tillbaka något, men ändå). Jag borde eller till och med måste byta sängkläder.

Jag borde även ta nya bilder för att se om jag står så still som vågen visar eller om det händer saker ändå och även mäta med måttbandet för att se om något hänt.

Problemet med alla dessa "måsten" och "borden" är, helt enkelt, att jag inte alls har lust att göra nåt av det!


Mina hemgjorda piroger skulle vara gott idag... kanske...



3 kommentarer:

  1. Sv - spännande... Då tar jag satts och ser om jag kan ta mig in i kabeln och ta mig in i din dator så jag kan följa med den vägen.

    SvaraRadera
  2. Sv - Mmm... Jo, med cream fraish skall jag testa nästa gång. Man kan ju inte alltid få allt på en gång. =)

    SvaraRadera
  3. Sv - Det skall bli mig ett sant nöje att besvara dina frågor. Senare ikväll (om jag inte somnar) då blir det troligen imorn.

    SvaraRadera