måndag 21 januari 2013

Dagens häxa

For till jobbet idag, med mycket möda och stort besvär. Min rygg vill fortfarande inte som jag vill och det är svårt att köra bil och trycka in kopplingen för att växla...

Skulle stannat hemma!

Bland det första de sa till mig var "du går som Pomperipossa" - en får tacka... det var snällt sagt!

Jag är för gammal OCH ser ut som en häxa...

Imorgon ska jag inte åka dit. Chefen tyckte det var bättre jag stannade hemma och vilade ryggen istället och jobbar via nätet istället, om det är nåt som behöver göras.

Hämtade mitt nya körkort på vägen hem idag och jag är rätt nöjd med det faktiskt, även om man ser ut som man sålt smöret och tappat pengarna - det syns skillnad på bilderna i alla fall.


Är rätt säker på att det är EDS'en som ställt till det i ryggen för nu är huden riktigt känslig också. Jag har fått utslag/trycksår där jag har ringarna och efter att jag kliade mig på benet igår fick jag sår. Jag hade en stor blåsa bakom örat där glasögonen ligger mot och det blev infekterat och hårbotten är full med små sår.

Bara att "rida ut stormen" antar jag...


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar