söndag 20 januari 2013

Vad som händer, när...?

Har firat broder som fyllde 40 och det var mycket trevligt med alla syskon, några syskonbarn, syskonbarnbarn och motti...

God mat, fika, massa babbel och idel glada miner. Några grannar dök upp också och alla barn lekte, förvånansvärt fint tillsammans!

Hade med min iPhone och iPad som lånades ut till barnen som spelade spel... trodde jag...

Vad som händer, när... man lånar ut sin iPad och iPhone till barn under 10 år... är att man får tillbaka den med lite kladdig skärm efter att godisätande, kladdiga, små barnafingrar roat sig kungligt, MEN, främst av allt - minnet är nästan fullt för de har hittat kameran och fotat sig själva och varandra, ungefär, en miljon gånger!

Skulle gärna lägga upp ett kollage med bilder här, men tror inte alla föräldrar vill att deras barn läggs ut på nätet, så det gör jag inte, men det var lite roligt att bläddra igenom och titta vad de gjorde när vi satt och fikade - kurragömma, bilar, hästar, dansa, dockor, utklädning... de hann nog, ta mig tusan, med det mesta *ler*

Nu ska jag "natta" mina Simpsons i Tapped Out och sen natta mig själv...


  

2 kommentarer:

  1. Hahahaha... Som här med i-paden och mina tvillingar på 5 år... Jisses

    SvaraRadera