söndag 27 januari 2013

Jantelagen kan flyga och fara!

Hade svårt att sova inatt, trots att jag tog två sömntabletter... Det gick bara inte, så jag förberedde lite för min frukost istället.

Rostade solrosfrön eftersom jag knaprat i mig de jag rostade härom dagen och la dem på papper för att svalna... Tog med mig jordnötter in i sängen och såg på film. Somnade till slut runt kl 4 eller 5 och vaknade 8.30


Låg och funderade en stund om jag skulle försöka somna om, men beslutade mig för att gå upp och göra en härlig söndagsfrukost till mig...

Te i min favoritkopp. Grekisk lättyoghurt med honung ringlad över. Fruktsallad med granatäpple, kiwi, banan, druvor och filéad clementin. En skål med nyrostade solrosfrön.


För att JAG är värd det!

Inte för att jag gjort något för att förtjäna det utan för att JAG är värd det! För att JAG är bra! För att JAG tror att JAG är något!

Jantelagen kan dra dit pepparn aldrig växt - vi är ALLA fantastiska! Ge dig själv en kram från mig och se dig själv i spegeln och säg "JAG är underbar!" - klarar du göra mig den tjänsten?




1 kommentar: