torsdag 17 januari 2013

Nyheter

Intet nytt under solen - på ryggfronten. Hela nedre delen känns som ett blåmärke, det hugger i höften och ryggraden känns instabil. Det till trots ska jag åka till Uppsala och hämta bil imorgon och till Karlstad på lördag för att gratulera min lille bror som fyller 40! Jag kommer vara halvdöd på söndag efter massa timmar i bil, men det tar vi inget extra för...

I övrigt händer det grejer!

Jag hade glömt bort min biljett till Elaine Paige i Uppsala 5 februari, men blev påmind och glad på nytt över att se och höra henne igen... förra gången var i London.

Idag bokade jag även, en för mig otippad resa, till Barcelona. Otippad för att det är en fotbollsresa och få människor är nog så lite kunniga och intresserade av sport som mig, men jag blir bjuden på resa och hotell under förutsättningen att jag följer med och ser Barcelona-Malaga, i vad jag fått veta 90 minuter - det kan jag nog stå ut med *ler*

Barcelona ska vara fantastiskt vackert så det ska bli spännande. Hade självklart varit roligt om gubben följt med också, men han får vara hemma den här gången... Vi får åka själva nån annan gång...


  

4 kommentarer:

  1. Lillebror som fyller 40?? Hur är det möjligt? En lillebror torde ju vara yngre än dig, men inte sjutton ser då du ut att ha passerat 40... Nä här fattar ja inget alls...

    SvaraRadera
  2. Men... men... men hur hittar du folk som bjuder på resor sådär?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man umgås väl med rätt människor ;) nej, det är min morbror som inte vill åka själv och då står an för allt om jag bara följer med och då "offrar" man sig ju :D

      Radera