onsdag 23 januari 2013

Gnällinlägg

Är du trött på gnäll? Trött på tjat om sjukdomar och onda ryggar?

Mitt tips till Dig - Sluta läs här och nu! För detta kommer bli både gnälligt och tjatigt!

Vi börjar med tjat om ryggen...

Den gör djävulusiskt ont! Jag hade hoppats på en klar förbättring vid det här laget, men tycker bara det blir värre. Imorgon följer kryckorna med till jobbet eftersom det hugger till när jag går och då svartnar det för ögonen av smärtan (trots väldigt hög smärttröskel) plus att jag tappar kraften i benen så jag håller på att trilla... Inte okej! Tabletterna jag har hjälper inte särskilt mycket alls så de känns bara meningslösa att försöka peta i sig...

Nån med en halvhyfsad, bättre begagnad rygg, som vill byta? Jag kan slänga med en halsduk och en något begagnad godispåse i bytet också...

Vi går över till övriga sjukdomar...

Igår hade jag sår på ena benet, hårbotten och två fingrar... Idag har jag sår på båda benen, flera blåmärken och ytterligare ett finger har nåt sår och små blåsor. Huden är riktigt känslig nu och minsta lilla ger sår eller blåmärke. Vågar ju knappt klia mig. Hårbotten är full med sårskorpor och jag har några blåmärken på överarmarna som inte fanns där igår...

Det är ungefär lika tröttsamt att ha det så här som jag misstänker att det är att lyssna på det/läsa om det!

Så! Då var jag klar med detta! Bättre och nyare tag i nästa inlägg..

1 kommentar:

  1. Gnäll på du, det är väldigt skönt många gånger. Tycker du är en riktig kämpe som tar dig till jobbet med den värk du har och alla andra problem som eksem och sår. Jag hopaps verkligen värken snart ger med sig.

    SvaraRadera