lördag 26 januari 2013

Omöjlig mat

Varför envisas folk med att äta tacos?!

Det är gott, nån enstaka gång, men jag föredrar nachochips framför hårda tacoskal. De är förbannat omöjliga att äta på ett snyggt sätt!

Var sugen på det idag och har precis ätit det, men det blir söligt, innehållet trillar ur, skalet dela sig och helt plötsligt har man hela handen och halva tallriken full med klet!

Och... då minns jag plötsligt varför jag aldrig äter det!

Bröt av en nagel idag också! Bajs!

Men... fyndade lite lite på utförsäljningen, så det väger väl upp för de sämre, slabbiga sakerna...



  

5 kommentarer:

  1. *s* Till tacos har jag de mjuka bröen, de hårda skalen å de läskiga chipsen tycker ja itt om.

    SvaraRadera
  2. De mjuka bröden tycker jag är lite otäcka... De känns typ... fuktiga och det gillar jag inte. Däremot tycker jag att det är himla gott att slå in allt innehåll i ett isbergsalladsblad... trodde det fanns hemma så jag köpte ingen, men så klart svek minnet mig igen ;)

    SvaraRadera
  3. Tacos är sååå gott ju!!!
    Sj föredrar jag mini tubsen, lättare att äta och mer proportionerliga än bauta skalen.
    Tortilliabröden har jag tröttnat på för länge sedan.
    Snygg outfit btw =)

    SvaraRadera
  4. Vi har alltid Tortilla bröd som man snyggt viker i hop det sölar mycket mindre och är godare än de där hårda skalen som jag inte alls gillar. När barnen var små så hade vi vanligt tunnbröd då de inte gillade tortilla gick lika bra det.Vad smal du blivit snygga kläder också. Väskan gilalr jag skarpt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja väskan blev jag direkt förtjust i när jag såg. Sitter små handklovar på som fungerar (runt någons finger kanske) och är öppningsbara i metall och allt. De var lite coola också tyckte jag.
      Föredrar min tacos rullad i salladsblad men glömde köpa så jag fick sitta och drälla med trasiga skal.
      Tur man redan hittat en gubbe för det var verkligen ingen "date-mat" ;)

      Radera