söndag 27 november 2011

1:a advent


Första advent idag och jag sov toklänge... så länge att jag vaknade i lagom tid för att döpa om frukosten till lunch. Tror inte jag sovit så länge sen jag var tonåring. 10:45 stod det på iPhonen och jag fick nästan ångest, men gick istället upp och åt min knäckemacka och tittade på Anne på Grönkulla. 

Vi mötte sen upp en kompis och hans syster som hade ett tågbyte med väntan i Örebro innan vi åkte till svärföräldrarna för lite mat, men då var jag inte särskilt sugen så jag åt bara inlagda grönsaker...

Tror jag ska skala ett par potatisar nu så jag kan äta lite och göra en matlåda till imorgon. Till efterrätt har jag fått en låda med mina favorit-Halwa. Det blir nom, nom, nom!!

Trevlig advent till alla!

1 kommentar:

  1. sv - Nope. Tyvärr har han ingen mirakelmedicin att ta till. Inget han testat av vanliga "igräntabletter" haar hjälpt. Det som fungerar bäst är alvedon och diclofenac i samband med vila.

    Sprutor har han inte testat. sprayer fungerar inte.

    SvaraRadera