onsdag 30 november 2011

Mätt i magen

Ouff! Har precis ätit middag och är väldans mätt i magen! En potatis, tre tunna skivor fläskytterfilé, lite sås och lite grönsaksröra. Det var gott, men det hade nog räckt med en halv potatis tror jag egentligen, fast jag är å andra sidan inte så mätt att jag mår dåligt.

I övrigt är det väl bra förutom att jag för tillfället har ont i ryggen och tror att det är dags för ett besök hos kiropraktorn igen. Det har faktiskt gjort så ont igår och idag att jag inte orkar göra något när jag kommer hem, mer än att ta smärtstillande och lägga mig i soffan och inte gå upp förrän det är dags att gå och lägga sig i sängen, men det går med all säkerhet över.

Fläskytterfilé och sås med smak av senap och vinbärsgelé,
kokt potatis och grönsaksröra med paprika, tomat och lök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar