tisdag 22 november 2011

Irriterad

Irriterad och skulle helst vilja stänga in mig i ett tyst rum och slippa träffa folk ett tag. Ont och då blir mitt humör rätt kort och jag blir känsligare för ljud och jag tycker alla är högljudda och jobbiga.

Irriterad sen tidigare också eftersom jag hade ett presentkort hos Zylber.com, men det fungerade inte och jag krånglade länge. Fick inget svar hos Zylber och inget från de som utfärdat presentkortet. Zylbers telefon kopplades vidare till nåt annat företag och koden jag fått fungerade inte alls. Det kändes inte särskilt seriöst och det tog lång tid att få kontakt med en kundtjänst som sen bara sa att jag skulle göra precis samma som jag redan gjort... "Registrera dig som medlem och skriv i koden du fått under "Presentkort""... Jaha, och vad tror ni jag gjort då?!? Det fungerar inte säger jag!!! Efter några timmars tjafsande fixade de i alla fall så jag fick pengarna tillgodo på mitt kundkonto och jag kunde på nytt börja att göra en order, för deras sida suger och den jag gjort gick inte att hämta tillbaka.

Hade gjort allt klart och skulle precis trycka på betalknappen och då töms hela varukorgen! GALEN!!! Mailade dem igen eftersom inga telefonnummer verkar fungera - ingen svarar i alla fall! "Oj, vi ber om ursäkt bla, bla, bla, men enligt lagen får vi inte spara cookies på våra kunder så efter 30 min töms varukorgen, bla, bla, bla skitsnack"

Då gav jag upp och la ner hela projektet. Sidan bara krånglade och det kom upp felmeddelanden hela tiden, varukorgen tömdes, hela företaget kändes allt annat än seriöst! 

Nu har jag i alla fall börjat om och lagt en order. Det återstår att se om de skickar nåt eller om jag är helt blåst. Jag kommer ALDRIG rekommendera någon att handla hos Zylber.com! Kan hända att jag omvärderar tankarna om dem lite när jag eventuellt får mitt paket med smycken, beroende på kvalitén, men företag som krånglar med mig och inte är serviceminded ger jag inte mycket för!

Kontentan - Handla inte hos Zylber.com om du inte vill få huvudvärk!

Nu vill jag bara ha ett par öronproppar och få slippa världen! Prata inte med mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar