måndag 21 november 2011

Utförsäljning

Idag hann det bli mörkt innan jag kom från jobbet - vilket i och för sig inte säger så mycket eftersom det blir mörkt redan vid typ 14-tiden eller nåt, men jag var kvar till kl 16 i alla fall... Åkte till Jakobssons möbler och köpte fyra Change-manschetter till Cult-stakarna, sen hem till svärmor för att följa med henne till Mariebergs köpcentrum för att reklamera ett par skor hon köpt. Hon hade inte kvar kvittot så hon ville att jag skulle följa med och prata med dem i butiken, men den mycket förstående killen i kassan ville inte lyssna på det örat riktigt, men vi kom på en lösning på problemet och hon fick lämna skorna (som de fått många reklamationer på) och hon hittade ett annat par som funkade istället.




Jag hittade ett par kängor som både jag och fötterna gillade, men ska kolla först om jag inte har ett par kängor som passar redan. De kostade 1199:- på nån kampanj och så ofta är jag inte ute i snön så jag känner att det är nödvändigt att lägga de pengarna på ett par vinterkängor, särskilt inte i avdelningen "Aktiv fritid, Fjäll och vandring".
Sålde en del kläder idag, men det syns nästan inte att det försvunnit en banankartong som var överfull. Pengarna jag fick kommer gå till förnyande av garderoben. Det tackar vi för! Ut med det gamla - in med det nya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar