lördag 15 oktober 2011

En dag i Värmland

Idag åkte vi till Värmland för att handla och träffa delar av släkten...

Började turen till klädutförsäljningen och jag hittade en tunika och en utanpåtröja/cardigan för 40:-/st. Nya från Ellos... Hittade även ett par Fornarina jeans för 40:-, men eftersom jag aldrig har haft den storleken och aldrig kommer att komma i den fick syster yster ta dem istället. Hon kan säkert hitta någon lycklig ägare till dem - ett bra fynd var det i alla fall, helt oanvända, med alla lappar och sånt kvar, de med.


Tunikan var i storlek 42 och jag provar sällan eller aldrig det jag tar på utförsäljningen, men gillade den här så den fick följa med hem. När vi nu kom hem på kvällen provade jag den. Kom, förvånande nog, i den, men jag ska ärligt säga att den inte satt snyggt än, men jag kom i och ur en storlek 42 utan att ha sönder den!! Till jul sitter den KANSKE bättre och med ett par svarta leggings och en scarf så kan det bli riktigt okej faktiskt.

Vi fick smörgås och tårta hos äldsta syskonbarnet och umgicks några timmar innan det var dags att vända bilen mot Örebro igen, med ett stopp för frukostshopping på Ica Maxi i Karlstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar